ព័ត៌មាន

«ការផ្ញើសារផ្តល់កម្ចីឥណទានតាមប្រព័ន្ធទូរស័ព្ទ»
32
164

ក្នុងរយៈពេលប៉ុន្មានខែចុងក្រោយនេះយើងបានសង្កេតឃើញថា មានការជជែកគ្នាស្តីអំពីការទទួលសេវាប្រាក់កម្ចីតាមរយៈការទទួលបានសារចូលនៅក្នុងទូរស័ព្ទដៃ។​ ការផ្តល់ប្រាក់កម្ចីនេះ មិនមានតម្រូវការនៅក្នុងការរបស់បញ្ចាំមានលក្ខណៈស្មុគស្មាញច្រើនដែលធ្វើឱ្យអ្នកទទួលសារជាច្រើនយល់ថាងាយស្រួល ប៉ុន្តែបើគិតឱ្យបានច្បាស់លាស់ ទៅមិនមានភាពងាយស្រួលដូចការគិត លើកលែងតែអ្នកដែលមានតម្រូវការថវិកាបន្ទាន់ទំនងជាអាចប្រថុយនឹងសេវកម្មនេះ។

កន្លងមកក៏មានជនរងគ្រោះបានផ្សព្វផ្សាយតាមបណ្តាញហ្វេសប៊ុករបស់ខ្លួនពីបញ្ហាដែលលង់ខ្លួននឹងសេវាប្រាក់កម្ចីបានបង្ហោះតាមទូរស័ព្ទបែបនេះ។​ ដោយមើលឃើញពីហេតុការណ៍ដែលអាចធ្វើឱ្យប្រជាពលរដ្ឋត្រូវរងគ្រោះដោយ សារសេវាកម្ចីឥណទានដែលធនាគារជាតិនៃកម្ពុជាបានចាត់ទុកជាសេវាកម្មខុសច្បាប់ ទើបសេចក្តីប្រកាសជា​ធារណៈមួយរបស់ធនាគារជាតិនៃកម្ពុជា បានចេញផ្សាយជូនដល់ដំណឹងដល់សាធារណជនទូទៅ កាលពីថ្ងៃទី២ ខែតុលា ឆ្នាំ ២០១៨ ពាក់ព័ន្ធនឹងបញ្ហាផ្ញើសារតាមបណ្តាប្រព័ន្ធទូរស័ព្ទនានា ដើម្បីផ្តល់ប្រាក់កម្ចីជាលក្ខណៈបុគ្គល។

***អាស្រ័យហេតុនេះហើយសូមប្រជាពលរដ្ឋគ្រប់រូបដែលមានតម្រូវការចាំបាច់ក្នុងការទទួលយកសេវាប្រាក់កម្ចី រហ័ស ទាន់ចិត្ត និងមានអា្រតាការប្រាក់ខ្ពស់ សូមមេត្តាត្រិះរិះពិចារណាជាមុនសិន មុននឹងសម្រេចចិត្តជៀសវាងការបោកប្រាស់ ! 

សូមអានលំអិតពីសេចក្តីប្រកាសរបស់ធនាគារជាតិនៃកម្ពុជា ដូចខាងក្រោម៖




សេចក្តីប្រកាស